Известие

Collapse
No announcement yet.

156 2.4 jtd 150/210 нова на старо 2002

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Взех си бегачката с нов поглед и една сменена подгревна свещ. Чистачките не са спирали при майстора и след чистене на грешките лампата на ербрка не е светнала и съответно нищо не е пипано . Пристигнаха ми амортисьорите и пружините , слагам и летни Мишелин , един парктроник, приключвам с глезенето и съм готов за Варненската сбирка на алфистите. Пропустнах само да питам с каква униформа да дойда

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Дели Покажи съобщение
      Взех си бегачката с нов поглед и една сменена подгревна свещ. Чистачките не са спирали при майстора и след чистене на грешките лампата на ербрка не е светнала и съответно нищо не е пипано . Пристигнаха ми амортисьорите и пружините , слагам и летни Мишелин , един парктроник, приключвам с глезенето и съм готов за Варненската сбирка на алфистите. Пропустнах само да питам с каква униформа да дойда
      С монтьорска, разбира се. Много безаварийни километри, колега. Само да те радва.

      Comment


      • #18
        са иска яко каране,да не мисли за глупости

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Дели Покажи съобщение
          Взех си бегачката с нов поглед и една сменена подгревна свещ. Чистачките не са спирали при майстора и след чистене на грешките лампата на ербрка не е светнала и съответно нищо не е пипано . Пристигнаха ми амортисьорите и пружините , слагам и летни Мишелин , един парктроник, приключвам с глезенето и съм готов за Варненската сбирка на алфистите. Пропустнах само да питам с каква униформа да дойда
          Секва става само да има бира фбагажника.
          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

          Comment


          • #20
            Бира не знам, но с торта ще почерпя на сбирката. Само че помагайте с добър ел. майстор. Тръгнах с голям мерак да я стягам, но ударих на камък с три неща. Не че са важни, но исках да оправя всичко. Става въпрос за чистачките, индикацията за неисправен ербек и индикацията VDC. И трите проблема се появяват от време на време и по закона на Мърфи не и пред майстора. Всичко прилича на лоши връзки но подскажете , кой би се заел да проследи за повреден кабел и да почисти съответните връзки. Аз нито имам време, нито разбирам.
            Прочетох във форума че това са характерни проблеми при модела. Вие как ги решихте или си карате без да им обръщате внимание.
            Last edited by Дели; d.m.y г., 22:12. Основание: допълнение

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Дели Покажи съобщение
              Бира не знам, но с торта ще почерпя на сбирката. Само че помагайте с добър ел. майстор. Тръгнах с голям мерак да я стягам, но ударих на камък с три неща. Не че са важни, но исках да оправя всичко. Става въпрос за чистачките, индикацията за неисправен ербек и индикацията VDC. И трите проблема се появяват от време на време и по закона на Мърфи не и пред майстора. Всичко прилича на лоши връзки но подскажете , кой би се заел да проследи за повреден кабел и да почисти съответните връзки. Аз нито имам време, нито разбирам.
              Прочетох във форума че това са характерни проблеми при модела. Вие как ги решихте или си карате без да им обръщате внимание.
              Аз също имах доста изнервящи и гадни ел. проблеми с колата ми, още като я купих, като никой не разбра какви са докато не я закарах в Екстрийм (Големи благодарности на Бобо ... колата е пушка от както си я взех от него, да чукна на дърво ), но той е в София. Най - добре някой от морските колеги да те насочи.
              "Алфа Ромео е като Анджелина Джоли - всички сме чували, че е луда и яде лепило, но никой няма да й откаже, нали?"
              Аlfa Romeo 156 1.6TS 2000г / 147 1.9JTDm 2006г

              Comment


              • #22
                Блгодаря . Ако се наложи и до София ще я закарам. Запънал съм се поне в началото да я стегна отвсякъде. На лични колега ми препоръча Вихтен от фирмения сервиз и във сряда съм при него. Междувременно събирам опит и впечатления. Днес нова изненада. Даже две. За първи път излязох извън града и натиснах на баир. Съединителя пробуксува. Опитах още два пъти да съм сигурен че е съединителя. А уж предния собственик си е писал в тефтерчето сменен съединител. Че въпроса ми е възможно ли е съединител на 10000 км да пробуксува на зверски чиросана кола. То какъв е смисъла от тези коне като не можеш да настъпиш или ме пързаля продавача. Започвам да се колебая дали да не върна фабричните настройки. Втората изненада беше като погледнах под шофьорската седалка - две висщи изключени букси. Тръпна да разбера какво е изключено. На фона на всички тези проблеми съм направо изумен от поведението на колата в завой и по неравности.
                За 30 години не мога да изброя колко коли са минали през ръцете ми, но толкова стабилно поведение не съм очаквал.

                Comment


                • #23
                  Ако са жълти кабели, са на еърбеците, отстрани на седалката. Освен това под шофьорската седалка обикновено е един бутон, дето спира горивото, ако колата се преобърне, или спира тока на бензиновата помпа, да не подава гориво, ако колата се преобърне. Това си е един прекъсвач със съчма вътре - така знам, не че съм разглобявал. Съвет от мен - не давай на никой да ти прави вътрешно почистване, щото блъскат с тия накрайници на прахосмуукачките и късат кабели, после светят ербеци. Чисти си я сам вътре. Ако колата е вярно с толкова коне, а съединителя не е усилен, нормално е да пробуксува. И бързо да замине.
                  Честита придобивка и само безаварийно.
                  Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
                  Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
                  Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

                  Comment


                  • #24
                    Емо колега айде давай да я гледаме тая твоята алфа!! Кажете кога и да се събираме..ние преди 2 дена си направихме мини сбирка с 4 италянки..давайте да се събираме!!!
                    147 1.6TS 2005 120bhp.
                    The beauty is real...you just have to find it!

                    Comment


                    • #25
                      Късно прочетох за бързата сбирка, а в неделя не бях във Варна, иначе много ми се иска да науча повече за колата и модела въобще. Вчера и днес я разходих до Свещари, Тутракан , Русе и резерват русенски Лом. За 601 км изгори 5.4л. нафта като не съм я натискал над 130 - 140 км/ч / жена ми стоеше на спирачките / На магистралата поддържа 130 км/ч със 2200 2300 оборота.
                      Направи ми впечатление изключителната стабилност в завой, но и че много неприятно подскача при накъдрен път когато е с над 100 км/ч.

                      Comment


                      • #26
                        Колега, не знам какви коли си карал преди това, но 156цата е, като цяло, доста нестабилна кола с изключително много бодирол, а дизелите и недозавиват стаиблно...
                        156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                        OEM & Ventura Garage
                        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                        Comment


                        • #27
                          Нямам в предвид спортно каране или дрифтинг. Това не съм го практикувал. При нормално шофиране в града недозавиването дразни наистина, но се привиква . Като твърдя, че е стабилна в завой имам в предвид , че там където ми се е налагало да намаля преди завоя и да привключа на по-ниска предавка сега с алфата не е необходимо.

                          Comment


                          • #28
                            колега , каква кола си карал досега ?
                            Alfa Romeo 146 1.9 JTD 105+++ EX
                            Peugeout 2.2 HDI 133+++
                            Alfa 159 +++ next

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Дели Покажи съобщение
                              Нямам в предвид спортно каране или дрифтинг. Това не съм го практикувал. При нормално шофиране в града недозавиването дразни наистина, но се привиква . Като твърдя, че е стабилна в завой имам в предвид , че там където ми се е налагало да намаля преди завоя и да привключа на по-ниска предавка сега с алфата не е необходимо.
                              Аз също говоря за нормално шофиране....ти си от Варна, но ако познаваш София, на качването от бул. България към Околовръстното-посока Бъкстон, на входния за рампата завой, винаги си правя експеримент....със 146цата влизах с около 60-65км/ч и беше на ръба на комфорта....с тая скорост, при сток окачване на 156цата ми, не ми беше напълно комфортно....с други коли и със 70+ пак е ОК....с на майка ми Туарега и с 80 е все едно си карам из квартала, на 2ра....
                              156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                              OEM & Ventura Garage
                              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                              Comment


                              • #30
                                Открих си годините за да не стават недоразумения. Вярно че последните двадесетина години карам само комбита, а сега съм с голям ван. Интересно ще ми е да науча , кои коли от този клас и на тези години бихте препоръчали , като по стабилни в завой.

                                Comment

                                Working...
                                X